2010. november 5., péntek

Szertartás. Medence. Halloween.

A múlt héten elmentünk a Pura Pacuk templomhoz egy szertartásra amire egész sokan sereglettek össze. Az egyetemről is majdnem minden darmasiswás eljött, még az északi magyar kontingens is képviseltette magát Őszy formájában aki fényképezőgépjavítás miatt érkezett délre de hogy-hogynem belekeveredett a szertartásba. Ami amúgy vicces volt, tekintve, hogy előzőleg annyit mondtak h. 2-kor találkozunk az iskola előtt (tűző napsütésben), és semmi mást. Nem közölték, hogy elég hosszú lesz – éjfél körül értünk vissza- vagy, hogy felmegyünk egy hegyre ahol hideg lesz. Ennek folytán elég sokan fáztak, úgy meg nehéz teljesen átélni amit át kellett volna. Egy szóval biztosan lesz még jobb túra.
Érdekes felfedezést tettünk a hegyen – fent a Sate-t (nyárson sütött hús mogyoró- vagy csípős szósszal) csak tonhalból csinálták, míg a tengerparton semmi hal eredetű Sate-t nem találni csak a csirke meg a marha dívik. Fene tudja miért van ez.
Másnap elmentem órára, majd az egyetem medencéjében úsztunk/áztunk/frizbiztünk, minekután újabb embereknek mutattam meg Balangan szép partját. A partot egy kis mászás követte majd jött az este. Ekkor az új egyetemről volt szülinapja egy lengyel csajnak, a változatosság kedvéért a Skygardenbe mentünk inni rá, az este sokaknak eléggé szétcsúszott, szerencsére én nem tartoztam közéjük deazért  jól éreztem magam és szomjas sem maradtam.

A szombat a pihenéssel telt leginkább és a vasárnapot sem pörögtem túl, estére összeszedtem magam és elmentem egy darmasiswás halloween partira amire a Liis és a Ben házában került sor. Ők Észtórszágból illetve Ausztráliából jöttek és egy olyan házat bérelnek, ahol nappaliban van a méretes jakuzzi J a jelmezemet alant tekinthetitek meg.
Szerintem elég jó lett a jelmezem


Hétfőn elindultam meglátogatni Singaraját és az ottani magyarokat, megnézni milyen az élet arrafelé. Ez egy jövendő bejegyzés témája lesz több képpel, elég annyi előzetesen, h az út során lélegzetelállítóan gyönyörű helyeken motorozhattam keresztül, és bár az északi élet tempója érezhetően más, tartogat szép helyeket és szép húsokat J

2 megjegyzés: