2010. október 1., péntek

Al Merrick

Egy Al Merrick használt szörfdeszka büszke tulaja lettem. Következő postban teszek fel róla képet de most kicsit másnapos/beteg nap után vagyok így megengedem magamnak a lustaságot.


A mai napi szenvedésemet kicsit feldobta a mogorva házibácsi, aki ugyebár nem mosolyog cserébe viszont keservesen rémes hangja van. Ez nem lenne önmagában fontos info csakhogy van egy 3 hónapos unokája akit egyfolytában vmi fájdalmas kántálással próbál sokkolni "kedves danolászás" címén. Így tehát mindenki hallhatja h mivel verte meg a sors. Mindenki tudja h. én sem vagyok egy nagy dalospacsirta de ehhez az emberhez képest még komoly önkritika gyakorlása mellett is egy pavarotti/rúzsamagdi/mindenkinekasajátkedvence vagyok :)

No de azért h ne maradjon a post kép nélkül íme még egy darab a mérgesen a föld körül sorozatbál egy híres haverrel kiegészülve Bagkokból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése