2010. október 17., vasárnap

Végre zenélés. Balinale. Igen, BALInale.

Megvolt az első zenélés. NAGYONNAGYON jól esett. Nem pont olyan zenét játszottunk mint amit szoktam de pont jól jöttt ez  fajta zene most. Kings of Leon, Muse, Nirvana, Hoobastank ( :)))))) ), Rage against the Machine, ilyesmik. Nem kicsit volt jó érzés ezekre zúzni, és amennyire meg tudom ítélni bejött nekik a dobolásom uh. nem ez volt az utolsó alkalom.

Közben megtartották a méltán híres Balinale filmfesztivált ahol végül ingyen sikerült megnézni két filmet (egyikért fizetnem kellett de aztán visszakaptam a pénzt bizonyos kifürkészhetetlen isteni utak révén), az egyik bűn rossz volt, a másik pedig nagyonis jó. A Stone című folmre be ne üljön senki, ne tévesszen meg Robert De Niro vagy Edward Norton (Netán Milla Jovovich) neve mert a film egyszerűen szar. Konkrétan  az egyik legrosszabb film amit az utóbbi időben végig láttam. Nem hiszem h a lekéset első pár perc miatt nem állt össze a film, egyszerűen nem volt megírva/megrendezve/rendesen fényképezve/ vágva, szóval egy nagy semmi. Biztos haver volt a rendező.

A másik film amit láttam a Social Network volt Jesse Eisenberggel a Facebook alapításáról és az akörüli hercehurcáról amitől nem vártam sokat és kellemes meglepetés lett  vége. Nagyon is nézhető film és azért ajánlanám h moziban nézzétek meg mert néha a hang sokat hozzátesz meglepő módon, a Nine Inch Nailses Trent Reznor volt felelős legalább részben a soundtrackért mint kiderült és ez jó értelemben érződik. Van pár jó poén, van húzása a filmnek és nyilván érdekes dolog egy ennyire aktuális történetet látni aminek a szereplői valamilyen szinten formálták/formálják legtöbbünk mindennapjainak kisebb-nagyobb részét.

A hétvégén megázás és szétment papucs miatt sikerült lemaradni egy jó buliról és másnap elmenni egy langyosba, sebaj lesz ez még jobb is.

Mivel kis disznók vagytok és nem kommenteltek (igen most olyan kedvem van h lássak kommentet) ezért nem rakok fel képet muhhaahaaaaa! szal  írjatok vmit h lássam h nem magamnak írok :)

adieu

3 megjegyzés:

  1. A social network sztem is allat, attol fgtlenul, hogy nyilvan nem minden egyes resze igaz a tortenetnek..Viszont sztem ha valaki az uzleti eletrol akar latni egy filmet a 21.szazadban, akkor ez egy oriasi alapfilm (es nem a wall street 2 az...). Jo a zene, nagyon amcsik de jok a poenok, sztem izgalmas a forgatokonyv is (marmint ilyen abszolut laikuskent ;)

    VálaszTörlés