2010. október 23., szombat

Nusa Dua, Dreamland, Uluwatu

Itt volt a singarajai magyar kontingens nagy része hétvégén mivel Cseszi hazament. Ő még valószínűleg a Gili szigeteken kapott Dengue-lázat és kórházban is feküdt pár napot. Mivel másodszori fertőződésre a szervezet sokkal súlyosabban reagálhat ezért úgy döntött nem kockáztat és így neki vége a Bali-kalandnak. Megvolt a búcsúbuli, napközben pedig vele  meg az egyik Balázzsal (Őszy) elmentünk Nusa Duara, Dreamlandre valamint Uluwatura megnézni a naplementét.
Dreamland


Nusa Dua egy nagyon nagy szállodai övezet mindenféle topszállodával, egy nagyjából elzárt, ezzel együtt valamennyire mű terület ami ennek ellenére egészen tetszett, szép volt.

Dreamland egyik legkomolyabb szörfös hely, szép nagyok voltak a hullámok és én ennek a következményeit nme teljesen gondoltam át fotózkodáskor mint azt láthatjátok a képeken J

Az a ház nem semmi

Őszy + Cseszi
ÁÁÁ nem lesz baj abból ha polóban megyek ki oda...

Vagy de

Csajoknak


Uluwatu is egy nagyon híres szörfös hely, de amire most mi kíváncsiak voltunk az  a szirt legszélén a tenger felett több mint 100 méter magasan tornyosulo kistemplom volt és a naplemente. Itt sajnos sok képet nem tudtam csinálni mert tele volt aljas szemüvegtolvaj majmokkal.  Olyan profin nyomták az ipart, hogy sikerült kétszer is elcsenniük a fejemről. „Szerencsémre”  ott termett mindkétszer a helyi felmentősereg és kajával visszavásárolták a majomtól a szemüveget. Azért amikor a hülye majom a korát rossz oldalára dobta le a szemüvegem pár centire a 100-200 méteres mélységtől kicsit megijedtem. Végül kétszer háláltam meg a „hőstettet” pénz formájában, a „hősők” mind2szer húzták a szájukat mert többre számítottak de hát ez van.
Jujjdeédes

Egy fenét édesek. itt az egész szemüvegtolvaj banda

Kaptam közben örömhírt, lehet h. be fogok tudni járni legalább pár órára indonézt tanulni egy jónak számító helyre J

Oda ejtette le majdnem a szemüvegem

Távolban neplementét leső tömeg




1 megjegyzés:

  1. a dreamlandi kecót csak feletsd el. már akkor befoglaltam mikor te csak fontolgattad az ösztöndíjat!:D megyek balira oda megyek haza:))) ja és nem péter vgyok csak nem tom átállítani
    szt

    VálaszTörlés