2010. szeptember 2., csütörtök

Kuta, házavató

Csütörtökön  Kutára mentem, a szörfösök és részeg kigyúrt ausztrálok mekkájába. Találkoztam ott három magyar Darmasiswással, Melindával akivel együtt is repültem, valamint a Janka+Dani párossal akik három éve kapják sorozatban az ösztöndíjat ami azért elég ritka. Ők sok hasznosat mondtak, és miközben néha-néha a tengerbe mentem és lestem a gyönyörű hullámokat hatalmába kerítet az érzés, hogy  ez a Bali-év igencsak jó lesz :)
Kuta naplemente

 A szörfözést most még nem próbáltam ki de nincsen az sem messze már... Eredetileg késődu. vissza akartam menni haza ledobni a robogót de végül a naplemente ott tartott. 
Elég sokan kíváncsiak rá


Végül megvártam a többieket akik este jöttek egy kiállításmegnyitóra (arakot vedelő festők az ISIről) ahol az ezernyi indonéz metálbanda egyike játszott majd át a Bálint által ajánlott Sky Garden koktél akcióra – hétfőtől csütörtökig 10-11 között ingyen koktélok – meg lehet oldani a spiccesedést ingyen is egy olyan helyen ahol az üveg vodka a boltban több mint 13.000 forint – ez azért elég jó hír volt... A buli végül elég jól sikerült, még több darmasiswással futottunk össze a klub előtt akikkel együtt folytattuk,  feltünő amúgy mennyire nagy a régiónk-beli ösztöndíjasok aránya.

Remélem tetszik az új szemüvegem


Hajnalban hazataxiztunk mondván h részegen ugye mégsem vezetünk és másnap majd visszajövök érte. Másnap házavató buli volt – ami végül nem volt igazi buli, inkább kis iszogatós-beszélgetős – korai kezdéssel, így a kutai robogó-felvevő túra elég fáradtra sikerült. A házavatóból végül éjfél körül haza is indultunk robogóval, mert másnap délután indultunk egy hosszabb útra a Gunung Agunghoz, Bali legmagasabb csúcsához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése