2010. szeptember 11., szombat

Odah. Szörf.

Épp le vagyok keményen fáradva a nagy semmittevéstől uh rövidre fogom :)
Kedden is lementünk a Sanuri Odah Warungba mert a Davidnek volt szülinapja, egész jól sikerült de a szombati spontánabb az valahogy jobb volt uh. én amikor a többiek mentek még a partra én elmentem haza, pláne h. másnap menni akartam szörfözni. Miután hallottam másnap mi volt a többiekkel még kevésbé sajnáltam h nem maradtam végig.

Egy indonéz srác Szumátráról betalálta őket és balhét akart. Elkezdte rugdosni egyiket-másikat meg lökdösődni de végül szerencsére senki nem reagált agresszíven és sikerült leszerelni. Az ilyen helyzetekről annyit h. nem 1 ember mondta h SOHA ne keveredjünk verekedésbe helyi arcokkal mert szinte mindig feltűnik hirtelen jópár haverjuk és csúnyára verik az embert.

Másnap végül sikerült nem túl későn felkelni - azért nem is túl korán - és végül 3ra kiértem Legianra talélkozni egy görög csajjal meg egy olasz barátjával aki tanít majd minket szörfözni a terv szerint. Ez végül úgy nézett ki h. tényleg baromi sok hasznos dolgot elmondott és rendes volt csak éreztem h. kicsit zavarok a csajozásban :)

Sebaj, amikor mentem be (a srác persze "jön hamar") egyedül maradtam és próbáltam kilesni mit csinálnak a többiek. Amúgy aznap minden board-kölcsönző helyen azt mondták h. aznap du. túl durvák a hullámok a kezdőknek de a csávó persze mondta h. dehogyis. Ez egy görög csaj felszedésénél lehet h. jó hozzáállás de kezdő szörföst egyedül tengerbeeresztésnél nem a legjobb.

Néztem h. mit csinálnak a többiek, egyszercsak egy balinéz felkiáltott h "5 meter wave!", amire mindenki veszettül elkezdett lapátolni egy helyre ami túl közel volt hozzám, meg is fordultam és mi jött? Egy rohadt nagy vízfal amiről lövésem nem volt hogyan kezeljem. próbáltam a hátra lévő kevés másodpercben olyan helyre evickélni ahol a legkevesebb emberhez csaphat hozzá a hullám aztán elért... Elképesztő ereje volt a hullámnak, amint ide-oda csapott csak arra gondoltam h ugye nem csapja nekem se az én, se más deszkáját. Szerencsére nem történt ilyesmi, és miután még két hullám erőszakolt meg hasonló módon egymás után kimentem és mondtam a csávónak h minden szép és jó de nekem ez a méret sok.

Következőre bejött velem és mutatta h. hol lesz a kisebb hullám, ami még így is épp a határon mozgott számomra a félelmetességnek, de egy idő után az egyiket sikerült meglovagolni és menni vele pártíz métert ami  orgazmusközeli büszkeséghullámot indított el bennem :)
Aznap este érkeztek vissza ketten a magyarok közül, akikkel Kután is találkoztunk és pár napig nálam húzták meg magukat, erről majd később, most kómázok inkább kicsit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése